Promoció: El recurso de casación en materia de Derecho Civil de Cataluña.

Coneixes les peculiaritats del recurs de cassació a Catalunya?  No et perdis aquesta oferta especial de la coedició per a col·legiats ICAVOR de l'obra: El recurso de casación en materia de Derecho Civil de Cataluña: Doctrina, esquemeas, jurisprudencia, formularios y legislación.

Oferta especial de la coedició per a col·legiats ICAVOR és de 24€ IVA inclòs (preu sense promoció del llibre és de 36,4€ IVA inclòs). Disposeu fins el dia 28 de febrer de per realitzar la vostra reserva.

L'obra encara no està disponible, quan tinguem els exemplars us ho comunicarem per correu electrònic. La recollida es farà a la seu del carrer Llevant núm. 2

Els exemplars reservats amb el present formulari seran carregats en compte bancari en el moment de fer la reserva.

Fes la teva reserva: