Nova promoció de llibres de la Biblioteca

Promoció de coedició de les obres PACK DE CODIS, PRACTICUM FISCAL, PRACTICUM LABORAL.

1.- Promoció del PACK CODIS de l'editorial Tirant lo Blanch. Contingut: LEC, LECrim, Código civil, Código penal y Ley Penal del Menor. NOVETAT: Més un USB amb tots els textos en format digital.

PREU: 33 IVA inclòs. (preu sense promoció és de 41 €)

2.-  Promoció - "PRACTICUM FISCAL", l'obra conté una explicació clara i sistemàtica del conjunt del sistema tributari espanyol, amb una eminent aproximació pràctica orientada a donar deguda resposta als problemes més habituals a què s'enfronten les empreses i autònoms, en el compliment de les seves obligacions tributàries.

PREU: 43€ IVA inclòs. (Preu sense Promoció es 156€)

3.-  Promoció "PRACTICUM SOCIAL", és una obra que conté una exhaustiva anàlisi pràctic i global de totes les institucions, figures jurídiques, principis, normativa i documentació pròpia de l'àmbit laboral de la Seguretat Social, en una obra única totalment actualitzada. Està orientada a donar resposta als problemes més habituals a què s'enfronten els/les professionals de l'àmbit del Dret de Treball i la Seguretat Social, professionals i empreses, sindicats i administracions públiques. Inclou casos pràctics, la doctrina administrativa i la jurisprudència més rellevant.

PREU: 43€ IVA inclòs (Preu sense promoció es de 103€).

Altres promocions:

Reserves Practicum: