Servei de préstec de llibres amb cita prèvia

La Biblioteca del Col·legi d'Advocats de Granollers posa en marxa el servei de préstec amb cita prèvia.

Procediment:

Accedir al catàleg i realitzar la cerca. Entrar a la fitxa de les obres desitjades, copiar l'enllaç o "Permalink" i enviar-ho per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

La biblioteca confirmarà la disponibilitat de l'obra i proposarà un dia i hora per la recollida. El màxim de préstec de llibres és de 3 (2 del mateix tema).

+ Accés al catàleg

+ Guia de com funciona el catàleg de la Biblioteca (Youtube. Duració 31 segons)

Biblioteca online:

Us recordem que disposeu de la biblioteca electrònica amb més de 3000 llibres jurídics on podeu realitzar préstecs online. + Accediu a la intranet de la biblioteca des de la zona privada de la web del Col·legi.