Nova promoció del llibre: formularios y esquemas concursales y preconcursales

Coedició amb l'editorial "La Ley" de l'obra: Formularis i Esquemes concursals i preconcursals,  adaptats als requeriments de la reforma 2022.

Esquemes i formularis adaptats a la reforma del TR de la Llei Concursal operada per Llei 16/2022, de 5 de setembre. Formularis per a aplicar el nou preconcurs, esquema del nou procediment especial d'insolvència de microempreses, etc...

Preu:  50 € IVA inclòs.

Edición: Octubre 2022
Núm. de páginas: 350 págs.

Disposeu fins el dia 9 d'octubre per fer la teva reserva.

+ Fes ara la teva reserva