Col·legiació per primera vegada com EXERCENT

Informació col·legiació amb títol espanyol - EXERCENT
Informació col·legiació amb títol obtingut en un Estat de la Unió Europea - EXERCENT

Per a col·legiar-se a l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers com a exercent caldrà aportar la següent documentació:

1. Instància dirigida al Degà sol·licitant la col·legiació.
2. Certificats penals: s'ha d'omplir l'imprès 790 que es pot descarregar a www.mjusticia.es
3. Còpia del títol de llicenciat compulsat o, resguard de pagament del títol liquidat a la facultat corresponent.
4. Certificat 1ª incorporació CONSEJO GENERAL ABOGACÍA ESPAÑOLA (es pot demanar des del Col·legi en el moment de la col·legiació).
5. Fotocopia alta de l'IAE (Model 036)
6. Fotocòpia del DNI.
7. 1 fotografia mida carnet.
8. Domiciliació bancària (MANDATO SEPA).
9. En cas d'exercir per compte pròpia: caldrà donar-se d'alta del RETA (o fotocòpia de l'alta) o bé alta en alguna de les dues Mútues professionals: MUTUALIDAD DE LA ABOGACIA o ALTER MÚTU ADVOCATS (quotes segons edat d'ingrés).
En cas d'exercir per compte d'altri: caldrà aportar còpia del contracte de treball.
10. Imprès de contractació de la pòlissa de responsabilitat civil.
11. Imprès de dades personals.
12. Imprès LOPD (consentiment cessió dades personals)

DRETS DE COL·LEGIACIÓ:

IMPORTS

Drets Incorporació

Provinent de l'EPJ

Quota 1ª Incorporació CONSEJO 165,95€
Inclou certificat nova incorporació, pack amb normativa i kit de firma Electrònica.

Quota col·legial (mensual)

38,65€  (0-3)

48,12€ (+3)

Quota CONSEJO 39,13€