
- 09 Abril 2025
Noves designacions d'ofici: Torn de Conciliadors i Advocats de Dret Col·laboratiu
Amb l'entrada en vigor de la Llei 1/2025, el Col·legi d'Advocats de Granollers posa en marxa dos nous torns d'ofici per adaptar-se als canvis normatius i reforçar els mecanismes d'ADR:

- 24 Març 2025
Congrés Internacional de Dret Col·laboratiu 2025
Torna una nova edició del Congrés Internacional de Dret Col·laboratiu, organitzat en col·laboració amb l'ACDC (Associació Catalana de Dret Col·laboratiu), l'ENCP (European Network of Collaborative Practice) i OurFamilyWizard.

- 20 Febrer 2025
Comunicat important: formulari de sol·licitud de migració del nou correu electrònic i serveis al núvol d'ICAVOR
Davant la finalització del servei de correu electrònic ofert pel CGAE a partir del setembre de 2025, el Col·legi ha treballat per oferir-vos les solucions alternatives que us vàrem exposar a la sessió del dia 18 de febrer. Per aquest motiu, posem a la vostra disposició diferents modalitats de servei de correu electrònic entre les quals podreu escollir la que millor s'ajusti a les vostres necessitats. Per formalitzar la vostra selecció, cal emplenar el formulari que acompanya aquest comunicat abans del 25 de febrer i que trobareu al peu d'aquest missatge.

- 13 Març 2025
Convocatòria Primera Junta General Ordinària Anual
D'acord amb els preceptes estatutaris del Col·legi, us informem que a la junta de govern celebrada el 28 de febrer es va aprovar la convocatòria de la Junta General Ordinària. La celebració de la Junta General Ordinària tindrà lloc el divendres 28 de març de 2025 a les 11:30 hores en primera convocatòria i a les 12:00 hores en segona convocatòria, a la seu del Col·legi, amb l'Ordre del dia següent:

- 05 Febrer 2025
Nova Guia de mediació administrativa
El passat 24 de juliol, els responsables del departament de Justícia, en el sí de la jornada Mediació administrativa i món local: cap a on anem? van presentar la Guia de mediació administrativa. Aquest document ha estat fruit de dos anys de feina i l'han elaborat la Natàlia Ferré, la Montserrat Raga i el Francesc Fernández Ferran (secretari de l'Ajuntament d'Esparraguera).
La guia té la vocació de servir d'utilitat a totes les Administracions públiques i ha estat pensada des del prisma del respecte als principis bàsics d'equitat, proporcionalitat, eficàcia, eficiència, economia, integritat, legalitat, i que es conjuguen en el principi de la bona administració dels serveis i dels recursos públics. Els autors van explicar que l'han redactada amb molt rigor i sempre han tingut present el principi de legalitat i el principi de seguretat jurídica. Suposa un document per iniciar aquest camí de la mediació dins l'administració pública, i que cal que sigui conegut dins totes les Administracions i desenvolupat pel proper equip de Govern.
La guia ofereix la informació necessària per impulsar i derivar a la mediació en l'àmbit dels serveis que les administracions públiques ofereixen a la ciutadania, especialment al món local. Aquest document ajuda als professionals que gestionen o supervisen procediments administratius a derivar a la mediació controvèrsies entre l'Administració i la ciutadania.
Podeu consultar-lo al següent enllaç:
https://repositori.justicia.gencat.cat/bitstream/handle/20.500.14226/1517/Guia-practica-mediacio-administrativa.pdf?sequence=5&isAllowed=y