Si ja esteu utilitzant el nou correu Office365 mitjançant un Outlook d'escriiptori, Thunderbird en el vostre ordinador o un gestor de correu en dispositius mòbils (Android i iOS) amb un configuració POP3 o IMAP, us informem que alguns correus Spam es queden a la carpeta de correu "no desitjat" del Webmail i no baixen en els vostres gestors de correu com ara l'Outlook del vostre ordinador.
És molt important que reviseu la bústia de correu brossa en l'Outlook webmail (https://outlook.office.com ), ja que us podeu trobar correus importants sense consultar .
Us recomanem que reviseu la bústia de correu brossa de l'Outlook web periòdicament, per evitar sorpreses de tenir notificacions no gestionades, avisos de terminis que ja han passat.
Atenció: els remitents amb correus @hotmail.com i @yahoo.com són especialment bandejats pel sistema. Els envia gairebé sempre a Correu Brossa. Tingueu-ho present per si treballeu habitualment amb remitents que utilitzen aquest tipus de comptes. Important que els afegiu en el llistat de correu segur.
Si utilitzeu en correu amb aplicació d'escriptori, recomanem una configuració Exchange, tant en Oultook com en els gestors de correu per dispositius mòbils.
El sistema antispam d'Office365 és "intel·ligent" amb filtres de seguretat molt elevats, que podeu entrenar per afinar-ho a les vostres necessitats. A mesura que moveu els correus no desitjats a la carpeta d'entrada, és a dir, que els considereu com a bons, el sistema arribarà a considerar-los com a correus vàlids i els entregarà a la safata d'entrada. També és important en el cas contrari, ja que millorarà l'afectivitat dels filtres Spam. Aquest manteniment s'ha de fer des del Webmail de l'Outlook.
+ Manual de configuració Spam Outlook Webmail
Accediu al manual de Redabogacia sobre la gestió dels correus brossa i afegir com a segurs remitents o bloquejar-los:
http://wiki.redabogacia.org/index.php/Configuraci%C3%B3n_filtro_Anti_Spam