Posada en marxa dels escritstelemàtics (àmbit civil) en els jutjats de 1a. Instància i Instrucció de Rubí

El proper 26 de març de 2019 ha estat programat l'inici del desplegament de la presentació d'escrits totalment telemàtics, mòdul de registre d'escrits (RED) d'e-justícia.cat en el partit judicial de Rubí, i per l'àmbit civil.

El desplegament es realitzarà en dues fases diferenciades: una primera de període voluntari i una segona de període obligatori. El període voluntari s'iniciarà el 26 de març. L'inici del període obligatori se us comunicarà posteriorment.