Programa "T'agradarà llegir en català"

Apunteu-vos al programa "T'agradarà llegir en català" per promoure el coneixement i el consum de revistes en llengua catalana i normalitzar-ne la presència en les sales d'espera dels despatxos.

El Consell de l'Advocacia Catalana promou l'ús del català entre l'advocacia per aconseguir la normalitat en el seu ús en l'exercici professional. Per aquest motiu, enguany el Consell s'ha adherit per seong any consecutiu al programa "T'agradarà llegir en català" que des de l'any 2015 impulsen conjuntament l'Associació d'editors de revistes i digitals, APPEC, i la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya.

El programa consisteix en oferir a un col·lectiu (en aquest cas l'advocacia) una mostra de diferents revistes, per promoure el coneixement i el consum de revistes en llengua catalana i normalitzar-ne la presència en les sales d'espera dels despatxos.

En el marc d'aquest programa, i per fer conèixer la diversitat i qualitat de les revistes en català, l'APPEC ha seleccionat un recull de mostres de diferents revistes que ja han estat publicades, equivalents a 4.050 exemplars en total, que us oferim de forma gratuïta. Si el col·legiat està interessat, podrà seguir lliurement amb la subscripció de la revista a partir del 2020 pagant el seu cost.

Si hi estàs interessat, emplena la butlleta adjunta i envia-la a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..">Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. La tramesa està limitada als primers 180 interessats que enviïn la sol·licitud. Per qualsevol consulta, podeu posar-vos en amb el servei lingüístic del Consell de l'Advocacia Catalana.

Nota: no podran participar els col·legiats i col·legiades que van participar en la pasada campanya.

Butlleta del Servei linguístic del Consell de l'Advocacia Catalana.