Convocatòria de Junta General Ordinària Anual

Per acord de la Junta de Govern, en la seva sessió del dia 07 de novembre de 2019, conforme el que disposen els articles 32 i 34 dels Estatuts col·legials vigents, es convoca JUNTA GENERAL ORDINÀRIA, que tindrà lloc a la seu del Col·legi (Llevant, 2 de Granollers), el proper divendres 20 de desembre a la una del migdia, amb l'Ordre del dia següent:

1.- Lectura i aprovació de l'acta de la reunió de la Junta General Ordinària del dia 27 de març de 2019.
2.- Lectura i aprovació de l'acta de la reunió de la Junta General Extraordinària del 10 de desembre de 2019.
3.- Examen i votació del pressupost elaborat per la Junta de Govern per a l'exercici de 2020.
4.- Elecció dels càrrecs de la Junta de Govern, corresponents als membres que cessen per expiració del termini per el qual foren elegits, d'acord amb el que disposa l'article 49.b) dels Estatuts. Els càrrecs a elegir per un nou mandat de quatre anys són: degà/na, videgà/na, i els diputats/des 5è, 6è, i 7è.
5.- Torn obert de paraules.

--------------------

D'acord amb el procediment previst als articles 50 i següents dels Estatuts, l'elecció dels esmentats càrrecs es subjectarà a les següents normes:

• Per als càrrecs de la junta de govern es podran presentar: advocats/des, exercents residents dins la demarcació del Col·legi i amb dos anys d'exercici professional. Per al càrrec de degà o degana del Col·legi no caldran altres requisits especials i sempre que concorrin les circumstàncies previstes en el articles 50 i concordants dels Estatuts del Col·legi d'Advocats de Granollers.
• Les candidatures hauran de presentar-se a la Junta de Govern (Secretaria del Col·legi), degudament signades, almenys quinze dies abans de la data fixada per l'elecció.
• La Mesa electoral es constituirà a les 9h. del matí del dia 20 de desembre de 2019, i es tancarà l'urna per al començament de l'escrutini a les 13 h.
• En el termini de cinc dies quedaran exposades en el tauló d'anuncis del Col·legi les llistes dels col·legiats i col·legiades exercents i no exercents amb dret a vot. Les reclamacions contra les llistes d'electors hauran de ser verificades en el termini dels cinc dies següents a la seva exposició.
• Tindran dret al sufragi actiu, els col·legiats i col·legiades en exercici, a partir dels tres mesos següents a la seva incorporació al Col·legi, i els col·legiats i col·legiades sense exercici que estiguin inscrits amb un mínim d'un any.
• Formes de exercir el vot, per part dels col·legiats/des, vot presencial el dia de la votació, davant de la Mesa electoral; vot per correu i vot presencial anticipat.
• Les normes per a votar per correu són les següents:

El vot per correu exigeix els següents requisits: el col·legiat o col·legiada ha de comparèixer davant la secretaria del Col·legi per interessar certificació acreditativa de la seva pertinença al Col·legi i de no estar privat del dret al vot. El col·legiat o col·legiada ha de remetre per qualsevol mitjà a la secretaria del Col·legi la certificació indicada al paràgraf anterior, amb una fotocòpia del seu document nacional d'identitat, i l'escrit manifestant la seva voluntat de votar per correu. Dins un sobre tancat ha d'adjuntar la papereta de vot. Els vots per correu han d'arribar al Col·legi abans que finalitzi la jornada electoral i els custodia el secretari, introduint-los a l'urna un cop finalitzada la votació, amb la comprovació prèvia que reuneixen els requisits establerts, i que el col·legiat o col·legiada no ha exercit el seu dret al vot personalment.

• Les normes per a votar presencial anticipat són les següents:

El vot presencial anticipat el poden exercir els col·legiats i col·legiades durant els tres dies hàbils anteriors a la data de les eleccions, personant-se a la secretaria del Col·legi i exercint el seu dret a votar com si es tractés del vot per correu. Els vots efectuats per aquest sistema, s'han de registrar en un document ad hoc, i els ha de guardar el secretari del Col·legi fins el dia de la votació, moment en el qual els lliurarà a la Mesa electoral, junt amb els vots emesos per correu.

- Data fi de presentació candidatures: 5.12.2019
- Proclamació de candidats: 8.12.2019
- Termini de reclamacions: 13.12.2019
- Termini resolució reclamacions: 3 dies naturals