Instrucció de la Fiscalia General de l'Estat i de la secretaria d'Estat per la Seguretat sobre com actuar amb celeritat davant l'okupació

Podeu consultar la Instrucció num. 1/2020, de 15 de setembre, que ha emès la Fiscalia General de l'Estat, per la qual insta a tots els seus membres a actuar amb celeritat davant l'okupació amb totes les eines jurídiques al seu abast. També està disponible el protocol d'actuació de les forces i cossos de seguretat de l'estat.

Instruccions:

Instrucción nº 1/2020, de 15 de septiembre, sobre criterios de actuación para la solicitud de medidas cautelares en los delitos de allanamiento de morada y usurpación de bienes inmuebles. Descargar document en PDF.

Instrucción 6/2020 de la secretaría de estado de seguridad por la que se establece el protocolo de actuación de las fuerzas y cuerpos de seguridad del estado ante la ocupación ilegal de inmuebles. Descargar document en PDF