Comissió de Drets Humans: col·laboració amb el Xipre

Us fem arribar des de la Comissió de Drets Humans la proposta efectuada per El Xiprer a aquesta Comissió, i que ens plau fer arribar als nostres companys per tal de poder oferir una col·laboració amb el mateix i poder ajudar a persones que ho necessiten, sense que suposi un gran esforç per l'advocat voluntari.

El Xiprer està duent a terme un projecte de formació prelaboral per a joves immigrants, on finalment obtenen una oferta de treball, tot encaminat per facilitar-los la residencia legal al nostre país.

La nostra col·laboració com advocats, consistiria en formar un grup d'advocats voluntaris en matèria d'Estrangeria, per tal de fer, només la presentació telemàtica dels permisos d'aquests joves, que són de 10 a 12 a l'any, i el seguiment de les incidències d'aquest expedient tramitat telemàticament.

Per dur a terme aquesta tramitació, seria El Xiprer qui facilitaria tota la documentació necessària per a la seva presentació, i si hi hagués una denegació del permís per part de Subdelegació de Govern, s'encarregaria El Xiprer de fer els passos següents per tal de salvaguardar els drets del jove immigrant.

Per aquest motiu us animem que us apunteu a formar part d'aquest projecte com a voluntaris, per la qual cosa seria necessari que us poseu en contacte ambel Xipre,  manifestant la vostra intenció de formar part com a advocats voluntaris en el projecte mencionat.

+ Accés web "El Xiprer"