Visionat a ICAVOR de la pel·lícula: La dona il·legal

En commemoració al Dia dels Drets Humans a la seu del Col·legi tindrà lloc el visionat de la pel·lícula "La dona il·legal" el proper 9 de desembre a les 17h

Després del passi hi haurà un col·loquí/ debat, en la que participaran el director Ramon Térmes, i el protagonista de la pel·lícula, Daniel Faraldo, per tal de gaudir de les seves experiències, a més de la presència del nostre company Ferran Villuendas que va assessorar la productora de la temàtica de migracions, i va col·laborar en el guió, i també en el rodatge en les escenes judicials, i a més surt com a magistrat en una de les escenes. El Ferran també participarà en el col·loqui, tot moderat pel nostre company Ramón Palau.

Data: 9 de desembre a les 17:00h

Lloc: seu del Col·legi del carrer Llevant núm. 2 de Granollers

Dades de la pel·lícula:

• Títol original: La dona il·legal
  • Director: Ramon Térmens
  • Guió: Daniel Faraldo & Ramon Térmens
  • Productores: Segarra Films / Mimesis Film
  • Productors: Ramon Térmens, Daniel Faraldo
  • Productors Executius: Xènia Puiggrós, Jan Macola
  • Gènere: Drama social / Thriller
  • Duració: 119 minuts

Sinopsi: Un advocat i una dona nigeriana atrapada en una xarxa de prostitució uneixen les seves forces per a lluitar contra la corrupció del sistema de deportació de l'Estat espanyol.

+ Fes ara la teva inscripcions

Aformament limitat

Tràiler