Convocatòria de 2 places per cobrir el servei SOJ de Granollers i Mollet

Comunicació de la Comissió del torn d'ofici per a la convocatòria de 2 places per cobrir el servei  SOJ de Granollers i Mollet del Vallès.

Ampliat el termini per presentar les instàncies fins les 13:00 hores del dia el dilluns 11 de desembre de 2017.

L'exàmen es portarà a terme el dimarts 12 de desembre a les 13.00 hores a la Seu del Col·legi (Carrer Llevant, 2)

La Junta de Govern, amb data 24 de novembre de 2017, ha resolt:

Convocar dues places per atendre el Servei d'Orientació Jurídica (SOJ) a Granollers i a Mollet en el període comprès entre els mesos de gener a juny de l'any 2018.
La designació per atendre el Servei comporta l'obligatorietat de formar part de la Comissió del torn d'Ofici del Col·legi, assistir a les seves reunions i participar-hi.

REQUISITS:
1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees.
2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
3. Acreditar disposar de pòlissa de RC. ( Aportar darrer rebut)
4. Presentar les instàncies fins a les 13:00 hores del dilluns dia 4 de desembre de 2017 a la Secretaria del Col·legi, a la delegació de Mollet del Vallès o a la dels Jutjats de Granollers.
5. El dimarts 5 de desembre a les 13.00h a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici.
6. Els candidats/tes escollits seran informats personalment

FUNCIONS:
El Servei d'Orientació Jurídica SOJ és un servei públic i gratuït d'atenció personalitzada i de caràcter presencial que té com a finalitat proporcionar al ciutadà un primer consell orientador sobre el tema plantejat i informar-lo sobre la viabilitat d'acudir als tribunals o, si s'escau, de recórrer a les vies alternatives de resolució de conflictes (mediació o altres).

HORARIS:
SOJ: Servei d'Orientació Jurídica.
Mollet , dilluns i divendres de 10,00 a 14,00 hores; Granollers, de dilluns a dijous de 9:30 a 13:30 hores, que fan un total de 24 hores a la setmana.
Aquest horari l'impartiran dues persones a raó de 12 hores a la setmana cadascuna d'elles.

CONDICIONS ECONÒMIQUES.
Als candidats/tes escollits se'ls realitzarà un contracte laboral per aquest servei.
Import nòmina mensual: 1.122€ brut

COMISSIO DEL TORN D'OFICI