Convocatòria d'1 plaça per cobrir el servei POJM de l'ajuntament de La Garriga

Comunicació de la comissió del torn d'ofici per a la convocatòria d'1 plaça per cobrir el servei POJM de l'ajuntament de La Garriga

Es convoca una plaça per atendre el Servei d'Orientació Jurídica (POJM) a La Garriga, en el període comprès entre els mesos de octubre a desembre de l'any 2018.
La designació per atendre el Servei comporta l'obligatorietat de formar part de la Comissió del torn d'Ofici del Col·legi, assistir a les seves reunions i participar-hi.

REQUISITS:

1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees.
2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
3. Estar al corrent de les quotes col·legials.
4. Acreditar disposar de pòlissa de RC. ( Aportar darrer rebut)
5. Acreditar estar donat d'alta a la Seguretat Social en el règim especial de treball autònom (RETA) o com a treballador/a autònom/a donat/da d'alta a la Mutua de Previsió Social ( Aportar darrer rebut)
6. Presentar les instàncies i documentació acreditativa del punt 5 fins a les 13:00 hores del divendres dia 28 de setembre de 2018 a la Secretaria del Col·legi
7. El dilluns 1 d'octubre a les 13.00 h a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici.
8. Els candidats/tes seleccionats seran informats personalment

FUNCIONS

Les funcions com a lletrat al punt d'orientació jurídica municipal és oferir un primer consell orientador, no directiu i gratuït, relatiu als aspectes jurídics de problemàtiques que s'han incrementat per l'actual situació de crisi econòmica, i informar de la possibilitat de recórrer als serveis de mediació a altres sistemes alternatius de resolució de conflictes.

HORARIS:

La Garriga: Divendres, de 10:00 a 12:00 h

CONDICIONS ECONÒMIQUES:

El preu hora de prestació de servei és 32.44€ brut.
Cada final de trimestre el lletrat realitzarà la factura corresponent a les hores prestades de servei a ICAVOR, una vegada DIBA ens aboni l'import es liquidarà la factura al lletrat.

COMISSIO DEL TORN D'OFICI
Antoni Font Martínez