6 Places al Servei SIDH als municipis de Mollet , Sant Celoni, Granollers, Caldes de Montbui, Cardedeu i el Consell Comarcal del Vallès Oriental

6 Places al Servei SIDH als municipis de Mollet del Vallès, Sant Celoni, Granollers, Caldes de Montbui, Cardedeu i el Consell Comarcal del Vallès Oriental.

Comunicació per a la convocatòria de 6 places per cobrir el servei d'intermediació deute habitatge (SIDH) als Ajuntament de Sant Celoni, Mollet del Vallés, caldes de Montbui, Cardedeu, Granollers i Consell comarcal.

Es convoca el procés selectiu per a proveir sis places per atendre el Servei d'Intermediació Deute Habitatge (SIDH): una a Sant Celoni, una a Mollet de Vallés, una a Caldes de Montbui, una a Cardedeu, una a Granollers i una al Consell Comarcal, en el període comprès entre els mesos de gener 2019 a desembre 2019:

REQUISITS:

1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees, essent una civil.
2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
3. No estar inscrit en altre Servei d'Intermediació Deute Habitatge.
4. Estar al corrent de les càrregues col•legials i no tenir expedients disciplinaris oberts.
5. Acreditar disposar de pòlissa de RC. ( Aportar darrer rebut)
6. Acreditar estar donat d'alta a la Seguretat Social en el règim especial de treball autònom (RETA) o com a treballador/a autònom/a donat/da d'alta a la Mutua de Previsió Social ( Aportar darrer rebut)
7. Presentar les instàncies fins a les 14:00 hores del dia 14 de novembre de 2018 a la Secretaria del Col·legi o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., a la delegació de Mollet del Vallès o a la dels Jutjats de Granollers.
8. El dia 15 de novembre a les 13:00 hores a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici.
9. Els candidats/tes escollits seran informats personalment.

FUNCIONS:

Aquest Servei s'adreça a les persones que no poden fer front al pagament de la hipoteca o que preveuen que no ho podran fer.
El lletrat ha d'informar, assessorar i intermediarà amb les entitats financeres pel manteniment de l'habitatge per part de la persona propietària i el seu nucli familiar.

HORARIS:

Mollet del Vallès: Dilluns de 9h a 14h i dimecres de 15h a 18h
Granollers: Divendres de 9h a 15h
Sant Celoni: Divendres de 9:30h a 14:30h
Caldes de Montbui: Divendres de 10h a 13h ( Quinzenal)
Cardedeu: Dilluns de 10h a 13h ( Quinzenal)
Consell Comarcal: Dimecres de 12h a 14h i de 15.30h a 19.30h.

CONDICIONS ECONÒMIQUES:

El preu hora de prestació de servei és 37.5€ brut.
Cada final de trimestre el lletrat realitzarà la factura corresponent a les hores prestades de servei a ICAVOR, una vegada DIBA ens aboni l'import es liquidarà la factura al lletrat.

COMISSIO DEL TORN D'OFICI
Antoni Font Martínez