Convocatòria de 2 places per cobrir el servei SOJ de Granollers i Mollet de Vallès.

Comunicació de la comissió del torn d'ofici per a la convocatòria de 2 places per cobrir el servei SOJ de Granollers i Mollet de Vallès.

Es convoca el procés selectiu per a proveir dues places per atendre el Servei d'Orientació Jurídica (SOJ) a Granollers i a Mollet en el període comprès entre els mesos de gener a juny de l'any 2019.

La designació per atendre el Servei comporta l'obligatorietat de formar part de la Comissió del torn d'Ofici del Col·legi, assistir a les seves reunions i participar-hi.

REQUISITS:
1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees.
2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
3. Acreditar disposar de pòlissa de RC. ( Aportar darrer rebut)
5. Presentar les instàncies fins a les 14:00 hores del dia 13 de desembre de 2018 a la Secretaria del Col·legi o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., a la delegació de Mollet del Vallès o a la dels Jutjats de Granollers.
6. El dia 14 de desembre a les 9:30 hores a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici.
7. Els candidats/tes escollits seran informats personalment

FUNCIONS:
El Servei d'Orientació Jurídica SOJ és un servei públic i gratuït d'atenció personalitzada i de caràcter presencial que té com a finalitat proporcionar al ciutadà un primer consell orientador sobre el tema plantejat i informar-lo sobre la viabilitat d'acudir als tribunals o, si s'escau, de recórrer a les vies alternatives de resolució de conflictes (mediació o altres).

HORARIS:
SOJ: Servei d'Orientació Jurídica.
Mollet , dilluns i divendres de 10,00 a 14,00 hores; Granollers, de dilluns a dijous de 9:30 a 13:30 hores, que fan un total de 24 hores a la setmana.
Aquest horari l'impartiran dues persones a raó de 12 hores a la setmana cadascuna d'elles.

CONDICIONS ECONÒMIQUES.
Als candidats/tes escollits se'ls realitzarà un contracte laboral per aquest servei.
Import nòmina mensual: 1.122€ brut

COMISSIO DEL TORN D'OFICI