Convocatòria proveir 1 plaça al servei d'assessorament legal i serveis socials a l'Ajuntament de Granollers

Convocatòria de concurs de mèrits i capacitats per proveir 1 plaça al servei d'assessorament legal i serveis socials a l'Ajuntament de Granollers

La Junta de Govern, amb data 7 de novembre de 2019, ha resolt:

Convocar el procés selectiu per a proveir una plaça de lletrat o lletrada pel Servei d'Assessorament Legal i Serveis Socials a l'Ajuntament de Granollers, de l'1 de gener fins el 31 de desembre de 2020.

La plaça queda condicionada a l'aprovació de la subvenció de l'entitat pública atorgant.

REQUISITS DE PARTICIPACIÓ

1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees, essent una civil.
2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
3. No estar inscrit/a en altre Servei d'Intermediació en Deute de l'Habitatge.
4. Estar al corrent de les càrregues col•legials i no tenir expedients disciplinaris oberts.
5. Acreditar disposar de pòlissa de RC. (Aportar darrer rebut)
6. Acreditar estar donat/da d'alta a la Seguretat Social en el règim especial de treball autònom (RETA) o com a treballador/a autònom/a donat/da d'alta a la Mutua de Previsió Social ( Aportar darrer rebut)
7. Presentar les instàncies fins a les 14:00 hores del dia 3 de desembre de 2019 a la Secretaria del Col·legi o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. a la delegació de Mollet del Vallès o a la dels Jutjats de Granollers.
8. El dia 4 de desembre de 2019 a les 13:00 hores a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant, 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici.
9. Els candidats/tes escollits seran informats personalment.
10. Addicionalment es valoraran aquelles sol·licituds que no hagin prestat el servei amb anterioritat.

FUNCIONS

Les funcions com a lletrat/da al Servei d'Assessorament Legal i Serveis Socials és oferir assessorament, suport i orientació jurídics als ciutadans en diferents àrees d'interès (laboral i seguretat social, violència de gènere, assetjament sexual, matrimonial, custòdia de fills, estrangeria, etc.)

HORARIS:

Els dies i horaris per efectuar aquest servei estan per determinar, no obstant això, el servei de lletrat/da serà de 2h/1 dia setmana, en la franja horària, en principi, de tardes.
El Col·legi d'Advocats presentarà a l'Ajuntament de Granollers una memòria de les activitats portades a terme en relació al present Servei elaborat pel lletrat/da encarregat/da del mateix en un termini de dos mesos, comptadors des de la finalització de la vigència d'aquest Servei.

Tanmateix és possible que s'hagi de fer una reunió de formació o presentació del Servei.

CONDICIONS ECONÒMIQUES:

El preu hora de prestació de servei és de 32€ bruts, segons conveni 2019.
El pagament total es realitzarà un cop finalitzat el mateix a final d'any segons allò establert a l'atorgament de la subvenció.

COMISSIO DEL TORN D'OFICI