Aclariment en les Justificacions que es presenten Online

Us informem que estem enviant correus electrònics amb les incidències de facturació detectades. Preguem que, en tot cas, reviseu les vostres facturacions des de SIGA per tal que les incidències detectades siguin correcte o bé, en cas de no haver rebut cap correu electrònic que verifiqueu l'exactitud de les dades.

Així mateix, per tal de facilitar la tasca al personal del torn d'ofici en la justificació de les actuacions que esteu presentant on-line, us preguem tingueu present aclariments:

• Tots els justificants s'han de presentar a l'adreça de correu electrònic creada a tal efecte Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., no enviar a cap altra adreça.
  • Cada justificant ha d'anar juntament amb la documentació acreditativa de l'actuació feta en un sol PDF.
  • En el cas de que no tingueu número de GRAV atès que l'actuació ve d'una assistència haureu de denominar el fitxer amb el número de SIGA que us facilita el programa. En el fitxer cal indicar ASSISTÈNCIA acompanyada del número de SIGA.
  • Tant el número de GRAV com el número d'assistència ha d'estar indicat tant en el nom del fitxer que adjunteu com en del justificant.
  • Quan hi hagi una assistència i actuacions que deriven de la mateixa s'ha de enviar un fitxer amb l'assistència i un altre amb l'actuació posant a ambdós fitxers el número que ens ha facilitat el programa SIGA a l'hora de introduir l'assistència.
  • Intentar enviar els justificants gradualment a mesura que els tingueu preparats i no esperar a fer-ho l'últim dia.

Tal i com us hem informat a circulars anteriors només s'acceptaran els justificants per correu electrònic que reuneixin aquestes característiques per tal de poder gestionar-ho correctament.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració

Salutacions cordials

Dolors Salazar Peregrina

Comissió del Torn d'Ofici.