Comunicació de la Comissió del Torn d'Ofici i mediació per a la convocatòria de les places de soj a Granollers i Mollet

La Junta de Govern, amb data 12 de març de 2014, ha resolt:

Convocar dues places per atendre el Servei d'Orientació Jurídica (SOJ) a Granollers i a Mollet del Vallès, en el període comprès entre els mesos d'abril a juny de l'any 2014. La designació per atendre el Servei comporta l'obligatorietat de formar part de la Comissió del Torn d'Ofici del Col•legi, assistir a les seves reunions i participar-hi.

REQUISITS:

1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees.

2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col•legi.

3. Presentar les instàncies fins a les 20:00 hores del dia 24 de març de 2014 (dilluns) a la Secretaria del Col•legi, a la delegació de Mollet del Vallès o a la dels Jutjats de Granollers.

4. El dimarts dia 25 de març a les 09:30 hores a la seu del Col•legi de Granollers a Rambla Josep Tarradellas, 5, 1-3, de Granollers, tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb la Diputada encarregada del Torn d'Ofici. Si l'horari no va bé, per qualsevol motiu, comunicar-lo a Secretaria del Col•legi

5. Els candidats/tes escollits seran informats personalment.

COMISSIO DEL TORN D'OFICI

Silvia Rodríguez Barberillo