Comunicació de la Comissió del Torn d'Ofici per a la Convocatòria de 6 places per cobrir el servei SOJ de l'Ajuntament de Sant Celoni, Les Franqueses, La Llagosta, La Garriga i Santa Eulàlia de Ronçana.

La Junta de Govern, amb data 12 de juny de 2015, ha resolt:
Convocar sis places per atendre el Servei d'Orientació Jurídica (SOJ): una a Granollers, una a Sant Celoni, una de Les Franqueses del Vallès, una a La Llagosta, una a La Garriga i una a Santa Eulàlia de Ronçana, en el període comprès entre els mesos de juliol a desembre de l'any 2015.
La designació per atendre el Servei comporta l'obligatorietat de formar part de la Comissió del torn d'Ofici del Col·legi, assistir a les seves reunions i participar-hi.

REQUISITS:

1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees.
2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
3. Presentar les instàncies fins a les 20:00 hores del dia 25 de juny de 2015 a la Secretaria del Col·legi, a la delegació de Mollet del Vallès o a la dels Jutjats de Granollers.
4. El divendres 26 de juny a les 09:30 hores a la seu del Col·legi de Granollers a Rambla Josep Tarradellas, 5, 1r 3a de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici.
5. Els candidats/tes escollits seran informats personalment

COMISSIO DEL TORN D'OFICI