Curs de litigació en CONTENCIÓS ADMINISTRATIU

NOVA edició del Postgrau de Litigació d'especialització Contenciosa Administrativa que s'inicia el proper 30 de novembre. Formació pràctica dirigida augmentar les competències en aquesta matèria. Habilita al Torn d'Ofici

El Curs està contemplat i preparat des d'una visió totalment casuística de la matèria on es tractaran els temes més usuals i d'actualitat en base a supòsits extrets de la realitat, seguint tot el seu procediment fins a la finalització a través de la corresponent sentència. Tot plegat des d'una sistemàtica d'estudi i de resolució dels casos que s'aniran proposant a cada sessió durant el desenvolupament del Curs. Acostant-se d'aquesta manera, a través del mètode de les simulacions, al funcionament propi que es produeix en Sala Judicial. Estan obertes les inscripcions, forma-hi part fent ja la teva reserva.

Habilita al torn d'ofici contenciós administratiu

Dates: Inici: 30/11/2021 – Finalització: 18/01/2022
Hores lectives: 27:30h
Horari: Dimarts i Dijous de 18h a 20:30h