Inscripcions obertes al curs Litigació Família Postgrau 2021/2022

En la present edició del Postgrau de Litigació ICAVOR 2021/2022 us informem que el proper 25 de gener s'inicia el curs d'especialització de Família. Habilita pel Torn d'Ofici.

El Curs està plantejat des d'una visió eminentment pràctica respecte el camí que s'esdevé en un procediment judicial de separació, divorci o nul·litat i de les figures i qüestions pròpies que intervenen en aquest procés i àmbit jurídic particular de la mà de professionals liberals, així, com de membres de la judicatura especialitzats en la matèria. Es portaran a terme simulacions judicials apropant-se d'aquesta manera al funcionament propi que es produeix en Sala Judicial. Estan obertes les inscripcions, forma-hi part fent ja la teva reserva.

Habilita al torn d'ofici família

Dates: Inici: 25/1/2022 – Finalització: 12/04/2022
Hores lectives: 57:30h
Horari: Dimarts i Dijous de 18h a 20:30h
Lloc: C/ Llevant, 2 – Granollers
Preu: 715€

Continguts:

• Mesures econòmiques entre cònjuges. Procediment mutu acord: Dret ús habitatge familiar, prestació compensatòria, dissolució del règim matrimonial amb pactes de liquidació, compensació econòmica per raó del treball i liquidació règim de guanys.
• Documents fiscals i mercantils. Anàlisi i interpretació
• Mesures personals i econòmiques fills: Conveni sobre responsabilitats parentals, pla de parentalitat, guarda dels fills menors, prestació d'aliments dels fills, menors i majors d'edat, despeses extraordinàries i incident de la potestat
• Ruptura de parella estable amb fills menors
• Capítols matrimonials, pactes en previsió de ruptura i divorci notarial