Inscripcions obertes al curs Litigació CIVIL Postgrau 2021/2022

En el marc del Postgrau de Litigació i Pràctica Jurídica 2021-2022 prosseguim amb la impartició de les seves diverses especialitzacions, en aquest cas, es tracta de la Civil que s'inicia el proper 21 de març. La finalitat del Curs és procurar que els/les alumnes/as adquireixin, a través d'un mètode participatiu i vivencial, les competències suficients per exercir como advocats/advocades, en un sistema pràctic que va des de la recepció del client, fins a la seva actuació davant les instàncies judicials.

Les metodologies actives i participatives busquen profunditzar en el procés de l'aprenentatge del futur professional i per això cada una de les assignatures oferiran situacions pràctiques a les que s'enfrontaran els/les advocats/advocades en la vida real, tals com el mètode d'estudi dels casos, la preparació dels judicis i les simulacions judicials, entre d'altres.

En els exercicis de simulació, la sala o l'aula o l'ordinador de classe es convertiran en un privilegiat laboratori, aquell en que, mitjançant l'assaig-error, els participants poden treure el màxim profit de les seves capacitats para arribar a reconèixer-se com a juristes amb les competències requerides per resoldre problemes amb rellevància pràctica.

Estan obertes les inscripcions, forma-hi part fent ja la teva reserva.

Habilita al torn d'ofici Civil

Dates: Inici: 21/3/2022 – Finalització: 14/7/2022
Hores lectives: 92:30h
Horari: Dilluns i Dimecres de 18h a 20:30h
Lloc: C/ Llevant, 2 – Granollers
Preu: 1.100€

Continguts:

• La norma jurídica. La relació jurídica. Actes propis
• La persona i la personalitat. La capacitat jurídica i la capacitat d'obrar Les persones jurídiques. La representació
• La competència. El control d'ofici i la declinatòria
• Les parts. La successió processal. La postulació processal i defensa tècnica **
• La obligació
• L'incompliment de la obligació
• L'objecte del procés
• Els tipus de procediment. Las qüestiones incidentals. Els actes preparatoris
• La demanda. Actituds del demandat davant la demanda
• L'audiència prèvia. La prova. L'anticipació i assegurament de la prova
• L'acte del judici. Les diligències finals
• La sentència. Les costes. La paralització del procés i la seva terminació anormal
• El Judici verbal
• El contracte. El contracte de compravenda. El contracte d'arrendament. El contracte d'assegurança
• La donació. El contracte de societat. El contracte de mandat. El contracte de préstec. El contracte de fiança. El contracte de dipòsit. Especial referència a los contractes bancaris
• El dret de danys
• El procediment monitori
• Els recursos. La cosa jutjada i la impugnació de la cosa jutjada
• La propietat. Els modes d'adquirir el domini. La usucapió
• La comunitat de béns. La propietat horitzontal. El dret de tempteig y retracte
• La possessió i la seva tutela. L'usdefruit, el dret d'ús i habitació. El dret real de servitud. El dret de superfície. La multipropietat i l'aprofitament per torns
• Els drets reals de garantia. El Registre de la propietat
• La tutela dels drets reals
• Successions
• Simulacions judicials. Procediments declaratius. las mesures cautelars i la oposició a la execució

+ Fes ara la teva inscripció!