Mòdul GENERAL 2017/2018

BUTLLETA D'INSCRIPCIÓ

Més informació 93 879 26 03  o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.">Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Consulteu horari d'estiu

Postgrau en Litigació curs acadèmic 2017 / 2018: Mòdul general

Direcció Postgrau:
Mª Carmen Martínez Hinarejos

Coordinació Mòdul:
Joan Martínez García

Objectius a assolir

Aquest mòdul, necessari per accedir al torn d'ofici, versarà sobre matèries que durant la carrera universitària rarament n'haureu escoltat. Es tracta de matèries tant important com és la deontologia professional, que són les regles del joc dels advocats amb l'administració de justícia, els clients i entre els mateixos companys.

L'Assistència Jurídica Gratuïta i Torn d'ofici en el que s'ensenyarà què és i com funciona aquest servei públic. Organització de despatxos, en la que es tractarà quins passos s'han de seguir per que un advocat pugui exercir i les diferents formes jurídiques que pot adoptar. Tanmateix, es parlarà de la Llei Orgànica de Protecció de dades, de quina manera afecta als advocats i de les qüestions que s'han de tenir en compte. Finalment també es farà Documentació Jurídica, on s'ensenyarà el funcionament de les eines de les que disposa el Col·legi d'Advocats de Granollers i de les que en sou beneficiaris. En quant a activitats, es tindrà la possibilitat d'estar al Servei d'Orientació Jurídica on s'estarà amb els advocats que presten aquest servei.

• Organització de Despatx
  • Torn d'ofici
  • Les obligacions tributàries dels despatxos d'advocats
  • Documentació
  • Llei Orgànica de Protecció de Dades
  • Deontologia
  • Mediació

Lloc i dies d' impartició

Les classes del Postgrau en Litigació, Mòdul general es portaran a terme a l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers ( Carrer Llevant, 2 08402 Granollers)

Calendari:

Mòdul general: del 25 de setembre al 30 d'octubre de 2017 (33 hores). 11 sessions
Horari: Dilluns i dimecres de 18.00 a 21.00h

Exàmen:

3 de novembre de 2017 a les 10:00h: Examen mòdul general

Avaluació

Sistema:

El sistema d'avaluació establert en el Mòdul general del Postgrau de litigació pel curs acadèmic 2017 – 2018 és el sistema d'avaluació continuada.

Els percentatges generals establerts són els següents:
- 40% de la nota final pertany a l'avaluació de les pràctiques fetes durant el mòdul.
- 60% de la nota final pertany a la nota del examen (30% examen escrit, 30% examen oral)*

*es necessari treure en aquests exàmens una nota mínima de 4.

Assistència:

Per poder superar el mòdul un dels requisits indispensables és l'assistència. És per això que per poder fer els exàmens previstos, caldrà tenir el 80% d'assistència a les classes. Les faltes justificades no podran comptabilitzar-se com a assistència.

Criteris:

La prova consistirà en dues parts. La primera serà un examen test que versarà sobre l'Assistència Jurídica Gratuïta i Torn d'ofici; i una segona part de deontologia, en la que es presentarà petits casos en les que haureu d'explicar la solució.

BUTLLETA D'INSCRIPCIÓ

Consulteu horari d'estiu