Mòdul d'especialització Contenciós administratiu 2017/2018

BUTLLETA D'INSCRIPCIÓ

Més informació 93 879 26 03  o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.">Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Consulteu horari d'estiu

Postgrau en Litigació curs acadèmic 2017 / 2018:  Mòdul d'especialització Contenciós administratiu

Direcció Postgrau
Mª Carmen Martínez Hinarejos

Coordinació Mòdul Contenciós-Administratiu
Albert Conesa

Presentació de la matèria:

Anàlisi de la vessant més pràctica del dret contenciós administratiu.

Objectius a assolir:

Obtenir una base sòlida de les matèries més recurrents en l'àmbit administratiu, basat en l'estudi de casos pràctics.

- Procés i eines de litigació I i II
- Potestat sancionadora I, II i III
- Estrangeria I i II
- Tributari
- Urbanisme
- Pocediment especial protecció drets fonamentals I i II
- Responsabilitat patrimonial Administració I
- Recursos apel·lació i cassació

Lloc i dies d' impartició:

Les classes del Postgrau en Litigació, Mòdul litigació contenciós administratiu es portaran a terme a l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers ( Carrer Llevant, 2 08402 Granollers)

Calendari:

Mòdul d'especialització contenciós-administratiu: del 6 de novembre al 13 de desembre 2017 (11 sessions) 32,5 hores.
Horari: Dilluns i dimecres de 18.00 a 21.00h

Exàmens:

15 de desembre de 2017 a les 09:30h: Examen escrit litigació contenciós-administratiu
22 de desembre de 2017 a les 09:30h: Examen oral litigació contenciós-administratiu

Avaluació:

Sistema:

El sistema d'avaluació establert en el Mòdul d'especialització CONTENCIÓS ADMINISTRATIU del Postgrau de litigació pel curs acadèmic 2017 – 2018, és el sistema d'avaluació continuada.

Els percentatges generals establerts són els següents:
- 40% de la nota final pertany a l'avaluació de les pràctiques fetes durant el mòdul.
- 60% de la nota final pertany a la nota del examen (30% examen escrit, 30% examen oral) )*

*es necessari obtenir en aquests exàmens una nota mínima de 4.

Assistència:

Per poder superar el mòdul un dels requisits indispensables és l'assistència. És per això que per poder fer els exàmens previstos, caldrà tenir el 80% d'assistència a les classes.

Criteris:

La prova escrita consistirà en la resolució d'un cas pràctic relacionat amb les matèries explicades a classe, on l'alumne podrà tenir a la seva disposició la legislació, normativa i altres textos legals que tingui per convenient.

La prova oral consistirà en l'exposició pública d'un cas pràctic relacionat amb les matèries explicades a classe, seguint els paràmetres que es fixaran oportunament. L'examinador, en funció del desenvolupament del alumne, podrà anar introduint qüestions i/o fer preguntes sobre la marxa en relació al cas concret.

BUTLLETA D'INSCRIPCIÓ

Consulteu horari d'estiu