IV Jornades de Dret Penal

IV Jornades de Dret Penal:  Anàlisi pràctica de les darreres reformes penals.  Data: 14 i 15 d'abril. Lloc: Hotel Ciutat de Granollers.

Segueix i participa de les IV Jornades de Dret Penal mitjançant el hashtag #icavorpenal

Lloc:

HOTEL CIUTAT DE GRANOLLERS.  C/ Turó d'en Bruguet, 2, 08402- Granollers. Accediu localització Google Maps.

Data:

Matí i tarda del dijous 14 d'abril, i matí del divendres 15 d'abril, ambdós de 2016

Certificat:

Es lliurarà certificat d'assistència a les persones inscrites interessades que hagin assistit presencialment al 80 per cent de les ponències.

Programa:

Dijous 14 d'Abril

09:30 RECEPCIÓ DEL ASSISTENTS i INAUGURACIÓ de les Jornades
Excm. Sr. Josep Medina Padial, Degà de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers

Sra. Mª Carmen Martínez Hinarejos , Diputada de Formació de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers

10:00 PRIMERA PONÈNCIA
Compliance penal: Responsabilitat penal individual a l'empresa versus la responsabilitat penal de la persona jurídica. Procediments de detecció de delictes a l'empresa.
Sr. Jorge Navarro Massip. Advocat Soci Molins & Silva. Diputat ICAB

11:00 Debat

11:30 Pausa cafè

12:00 SEGONA PONÈNCIA
Elements de valoració de la prova, singularment, prova pericial i documental associada a les noves tecnologies de la comunicació.
Il·lm. Sr. Francisco Javier Molina Gimeno, Magistrat del Jutjat de lo Penal número 2 de Granollers

13:00 Debat

16:00 TERCERA PONÈNCIA
La perspectiva de gènere en l'àmbit penal : Tutela jurisdiccional davant de la violència de gènere
Il·lma. Sra. Lucía Avilés Palacios. Magistrada de Primera Instància i Instrucció número 3 d'Arenys de Mar

17:30 Debat

18:00 QUARTA PONÈNCIA
Anàlisi de la reforma del codi penal amb especial incidència en el règim transitori. Especial menció del procés per acceptació de decret LECr ( Art. 803 Bis )
Il·lm Sr.Carlos Cobertera Hidalgo, Fiscal d'àrea de Granollers.

19:00 Debat

Divendres 15 d'abril

10:00 CINQUENA PONÈNCIA
Execució sentència penal . La fase d'execució de les sentències penals. Alternatives legals al compliment de penes de presó
Il·ltre Sr. Saul García Martínez. Jutge de lo Penal núm. 1 Granollers

11:00 Debat

11:30 Pausa cafè

12:00 SISENA PONÈNCIA
Segona instància penal de la Llei d'enjudiciament criminal. Recurs d'apel·lació
Il·lma. Sra. Ana Rodríguez Santamaria, Magistrada de la Secció 7ª de la Audiència Provincial de Barcelona

13:00 Debat

13:30 SETENA PONÈNCIA
Justícia restaurativa amb la Llei de l'Estatut de la Víctima. Implantació a Espanya de la Mediació Penal.
Sra. Montserrat Martínez Camps, Mediació i reparació Penal Fundació AGI

14:30 Debat

15:00 CLOENDA

PREUS

COL·LEGIATS ICAVOR..................................... 80€
COL·LEGIATS MENYS 3 ANYS i EPJ ICAVOR 50€
NO COL·LEGIATS ICAVOR............................... 90€
ALTRES.............................................................100€

DINAR DIJOUS 14 D'ABRIL ............................. 15€

Forma de pagament

Ingrés o transferència a favor del Col·legi d'Advocats de Granollers al compte corrent número: ES93-0182-2940-43-0201605522 del BBVA indicant com a ref. Nom + Penal.

Per a formalitzar la inscripció preguem ompliu la següent formulari: