Curs d'aprenentatge OneDrive: com treballar al núvol.

Seguint amb la formació Office365, hem preparat un curs específic de l'aplicació Onedrive (servei d'allotjament d'arxius online)

Data: 17 de Gener 2018
Horari: De 18.00 a 20.00
Hores: 2
Certificat d'assistència

Formador: Francesc Sanfelix. Tècnic de Sistemes, especialitzat en sistemes operatius Microsoft.

Preu:

• Col·legiats ICAVOR 10€
  • Col·legiats d'altres ICA 20€
  • Associats 30€
  • No Col·legiats 30€
  • Videostreaming: 20€

Què és OneDrive?

OneDrive per a l'Empresa és una part integral de l'Office 365 i li proporciona un lloc en el núvol per emmagatzemar, compartir i sincronitzar els seus arxius de treball. Amb OneDrive per a l'Empresa, podrà actualitzar i compartir els seus arxius des de qualsevol dispositiu. Fins i tot podrà treballar en documents d'Office amb altres usuaris al mateix temps.

Temari:

• Què és OneDrive?
  • Client Web.
  • Treballar al núvol
  • Client Windows
  • Sincronització (Ordinador i dispositius mòbils).

Inscripció: