Curs d'especialització sobre Arrendaments Urbans i Rústics

Apunta't al nou Curs d'especialització sobre Arrendaments Urbans i Rústics. Inici 16 de gener. (16 hores de formació)

Data inici: 16 de Gener 2018

Data Fi: 25 de Gener 2018

Horari: 16h a 20h

Hores: 16h

Certificat d'assistència

Formadors:

Alejandro Fuentes-Lojo Lastres. Advocat.

Eloy Moreno Tarres. Advocat. Professor a la UB.

Francisco Echeverria Summers. Advocat. Doctor en Dret i Professor a la UB

Mª Àngels Gomis Masqué. Magistrada de la Secció 13a de l'Audiència Provincial de Barcelona.

Josep Maria Aguilà. Llicenciat en Dret. Advocat. Assessor jurídic del Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona i Lleida.

Enric Vendrell. Llicenciat en Dret. Advocat. Administrador de Finques. President del Consell de Col·legis d'Administradors de Finques de Catalunya.

Miquel Pujols. Advocat. Enginyer Tècnic Agrícola. Llicenciat en Investigació i Tècniques de Mercat.

Preu:

• Col·legiats ICAVOR 145€
  • Col·legiats d'altres ICA 185€
  • Associats 290€
  • No Col·legiats 385€

Temari:

1. El contracte d'arrendament en el Codi Civil. Llei d'arrendaments urbans. Àmbit d'aplicació. Arrendaments exclosos. Arrendament d'habitatges. Normativa general, durada del contracte, renda, drets i obligacions de les parts.

2. Modificacions subjectives. Cessió. Subarrendament. Desestiment. Subrogació. Suspensió, resolució i extinció del contracte

3. Arrendaments per a un ús diferent de l'habitatge. Normes generals, durada del contracte, drets i obligacions de les parts. Cessió. Suspensió, resolució i extinció del contracte.

4. Disposicions transitòries de la normativa actual sobre arrendaments d'habitatges, local de negoci i despatxos. Disposició Transitòria Segona i Tercera.

5. La venda de departaments i de cases arrendades. Requisits, prelació, tempteig i retracte. Impugnació i els seus efectes.

6. Els processos d'arrendament. Especial referència al judici de desnonament, incidència de la Llei concursal, i l'arbitratge als arrendaments urbans. Problemes més freqüents.

7. El traspàs del local de negoci: Requisits actuals, modificacions i participació de la propietat. . El sotsarrendament: concepte i aplicació en contractes d'ús com a habitatge i ús diferent d'habitatge.

8. Consideració de les obres. Obres de conservació i obres de millora. Repercussió de l'import. Exemples pràctics. L'arrendament rústic. Drets d'adquisició preferent.

Inscripcions: