Conferència "Com complir la normativa de protecció de dades en l'àmbit del Torn d'Ofici?"

Apunta't a la nova conferència gratuïta, inclosa en els actes de la festivitat de Sant Raimon 2019: Com complir la normativa de protecció de dades en l'àmbit del Torn d'Ofici.

Data: 4 de juny de 18h a 20h.

Ponent: Advocada Sra. Cristina Ribas, especialitzada en tecnologia i protecció de dades i DPO de l'ICAVOR.

Lloc: Seu col·legial de l'ICAVOR, carrer Llevant número 2 de Granollers.

Objectiu: donar pautes i eines perquè els advocats/des que presten servei al torn d'ofici compleixin la normativa de protecció de dades.

Gratuïta per els col·legiats i col·legiades d'ICAVOR.

Programa:

• Conceptes bàsics i identificació dels subjectes intervinents.
• Obligacions dels subjectes intervinents, segons supòsits: TOAD, SOJ i mediació. Mesures de seguretat

+ Accedeix al programa de Sant Raimon i apunta't a la conferència.