Curs de Negociació i Mediació Civil i Mercantil per Advocats

Apunta't al nou Curs de Negociació i Mediació Civil i Mercantil per Advocats. Inici el 25 de novembre.

Durada: 21 hores
Dates: 25, 26, 27 de novembre i  4 i 5 de desembre 2019
Horari: de 16,30h a 20h.

Aquest curs és vàlid per al còmput de 17,5 hores de la formació continuada dels mediadors del Centre de Mediació de Catalunya en modalitat presencial.

TEMARI

1. La mediació en els conflictes de convivència a la comunitat. Ponent: Sra. Núria Collet, Mediadora comunitària de l'Ajuntament de Granollers.

2. Mediació i empresa familiar. Ponent: Sra. Mercedes Tarrazón, Advocada, àrbitre i mediadora.

3. L'art de preguntar en els procediments de mediació. Fer preguntes per generar acords. Tècniques grupals de cercles de decisió per a prendre decisions de conflictes amb més de tres persones. Ponent: Sra. Maria Munné, Mediadora. Supervisora de la pràctica professional dels mediadors penals i de l'equip de justícia restaurativa.

4. La mediació en consum: aspectes generals. Ponent: Sra. Irene Puig, Responsable de Mediació Agència Catalana del Consum

5. Coaching i mediació, eines per la transformació del conflicte. Ponent: Sra. Beatriz G. Barbeito, Coach personal i executiu. Formadora experta  en negociació i habilitats.

IMPORT

• Col·legiats ICAVOR i integrants dels seus despatxos professionals: 121€
• Col·legiats menys de 3 anys: 113€
• Antics alumnes EPJ (menys de 3 anys): 113€
• Col·legiats CICAC: 129€
• Associats: 129€
• No col·legiats: 175€

Les inscripcions realitzades abans del 15 de Novembre gaudeixen d'un 10% descompte.

INSCRIPCIONS: