Itinerari formatiu: Webinars sobre a la Mediació intrajudicial

Des de el nostre Col·legi, iniciem un projecte d'impuls de la mediació on realitzarem un seguit de Webinars enfocats a la mediació intrajudicial en els àmbits del dret civil i el dret de família, el dret penal, el dret laboral i el dret contenciós-administratiu.

Aquesta proposta formativa té com a objectiu facilitar els recursos per implementar la mediació així com apropar la mediació intrajudicial com a una part més del procés en tots els ordres jurisdiccionals, a tots els advocats i advocades així com als operadors jurídics del partit judicial de Granollers i Mollet del Vallès.

Homologada com a formació continua del Centre de Mediació de Catalunya.

L'itinerari formatiu es desenvoluparà en els següents dies:

Webinar Mediació Intrajudicial en Dret Civil i el Dret de Familia.
Data: 20 de Setembre de 2022.  [Disponible la gravació
Horari: 18h a 19:30h.
Ponent: Sra. Raquel Alastruey. Magistrada de la Secció 12 de l'Audiència Provincial de Barcelona.

Webinar Mediació Intrajudicial en Dret Contenciós-Adminstratiu.
Data: 20 d'octubre de 2022.  [Disponible la gravació
Horari: 18h a 19:30h.
Ponent: Sra. Montserrat Raga, Magistrada del Jutjat Contenciós-Administratiu núm.5 de Barcelona.

Webinar Mediació Intrajudicial en Dret Penal.

Data: 20 de desembre de 2022. Nova data!
Horari: 18h a 19:30h
Ponent: Sra. Carme Guil, Magistrada de la Secció 3 de l'Audiència Provincial de Barcelona.

Webinar Mediació Intrajudicial en Dret Laboral.
Data: 15 de desembre de 2022
Horari: 18h a 19:30h
Ponent: Cristina Llaràs Pintado, Lletrada de l'Administració de Justicia.

La retransmissió es realitzarà a traves de la plataforma Zoom.

Preu:

• Inscripció a tots els Webinars: Preu pack 4 webinars 50 euros.
  • Inscripció a Webinars individuals: Preu Webinar individual 15 euros.

+ Accés al formulari d'inscripció