MEDIEM organitza el webinar amb el títol "SALUT MENTAL I HABITATGE"

L'objectiu del webinar és que els mediadors que atenen a persones en risc de vulnerabilitat residencial amb problemes de salut mental, com trastorns de conducta, depressió i altres, tinguin eines i recursos per atendre el millor possible aquests casos.

També és manifesta la pressió emocional que pateixen les persones que atenen en primera línia aquests casos, motiu pel qual també es donaran pautes per a que cuidin la seva pròpia salut mental.

Ponent: Sra. Tina Ureña, cap de l'Àrea de rehabilitació psicosocial de CPB Serveis Salut Mental.

La presentació del webinar la farà el senyor Carles Garcia Roqueta, president de la Societat Catalana de la Mediació en Salut, director del Centre ADR de l'ICAB i president de la Comissió de mediació de la FBE.

29 de setembre, de 12:30 a 14:00 hores.

12:30 h – Benvinguda
- Sílvia Grau Fontanals, directora Operativa d'Actuacions Urgents en Matèria d'Habitatge de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya
12:35 h - Presentació
- Carles Garcia Roqueta, president de la Societat Catalana de la Mediació en Salut, director del Centre ADR de l'ICAB i president de la Comissió de mediació de la FBE
12:45 h – Ponència
- Tina Ureña, treballadora social, direcció de Participació Comunitària i Cap d'Àrea de Rehabilitació Psicosocial (CPB Serveis Salut Mental)
Temes que es desenvoluparan:
- Introducció a la Salut Mental
- Xarxa d'atenció i recursos de la Salut Mental a Catalunya
- Com cuidar la salut mental de les persones que tenen pressió laboral per l'atenció de casos greus de pèrdua de l'habitatge
13:45 h – Torn obert de preguntes
14:00 h – Finalització del webinar

El webinar es durà a terme a través de la plataforma TEAMS.

Organitza: Agència de l'Habitatge de Catalunya

+ Formulari d'inscripció
(Envieu la vostra resposta abans del 28/9/2022)