Cursos de català i de llenguatge jurídic per advocats (edició 2024)

La Generalitat de Catalunya, mitjançant els departaments de Cultura i de Justícia, Drets i Memòria, ofereix cursos dels nivells B2 i C1 i llenguatge jurídic per a advocats, de conformitat amb el Conveni marc de col·laboració entre l'Administració de la Generalitat de Catalunya i les institucions representatives dels col·lectius professionals de l'àmbit jurídic, per fomentar el coneixement i l'ús del català, de 21 de desembre de 2020.
Aquests cursos ofereixen la possibilitat de preparar el certificat de nivell B2 i C1 o llenguatge jurídic i accedir a un examen amb certificat oficial del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada, equivalent al que expedeix la Secretaria de Política Lingüística. Els certificats expedits es corresponen amb els que estableix el Marc comú europeu de referència per a les llengües.
Els cursos es basen en un sistema d'autoaprenentatge, amb exercicis autocorrectius ubicats en una aula virtual, el seguiment del qual comporta una dedicació total de temps equivalent a 80 hores lectives (60 hores en el curs de llenguatge jurídic)

Places limitades i el període d'inscripció finalitza el 27 de novembre.

+ Descarregar informació sobre el curs

+ Accedir al formulari d'inscripció