Megadecret que el govern espanyol va publicar el passat dissabte que afecte a 20 lleis.

El dia 5 de juny el BOE a publicat el "Decreto-ley 8/2014, de 4 de julio, de aprobación de medidas urgentes para el crecimiento, la competitividad y la eficiencia" que ocupa 172 pàgines i que afecta a 20 lleis, destacant el canvi el registre civil.

L'entrada en vigor de l'esmentat decret-llei és el mateix dia de publicació en el BOE.

Destaca el canvi del Registre Civil que es encomanet al Registradors dela Propietat i Mercantils:

Disposición adicional vigésima. Llevanza del Registro Civil.
A partir de la entrada en vigor en su totalidad de la Ley 20/2011, de 21 de julio, el Registro Civil estará encomendado a los Registradores de la Propiedad y Mercantiles que en cada momento tengan a su cargo las oficinas del Registro Mercantil, por razón de su competencia territorial. Dichas oficinas se denominarán Oficinas del Registro Civil y Mercantil.
Disposición adicional vigesimoprimera. Gratuidad del servicio público.

Consultar el text complert "Decreto-ley 8/2014"