Sentència TS: Guarda i custòdia. Separació de germans i interès superior del menor.

Sentència del Tribunal Suprem sobre la guarda i custòdia.de germans  Es valora la separació de germans i interès superior del menor.

Òrgan: Tribunal Suprem. Sala del Civil
Data: 24/09/2015
Núm. de Recurs: 1537/2014
Núm. de Resolució: 530/2015
Procedimient: CIVIL
Ponent: EDUARDO BAENA RUIZ
Tipus de Resolució: Sentència

Resum: Divorci: Guarda i custòdia.  Separació de germans i interès superior del menor. La no separació de germans en l'atribució de la guarda i custòdia és un principi que ha de regir les mesures adoptades pel tribunal però no és  imperatiu legal,  ja que l'interès del menor ha de valorar-se en funció d'altres necessitats, com ara:  afectives,  materials, socials i culturals. Es desestimen els recursos extraordinari per infracció processal i de cassació.

Servei de Biblioteca #bibliotecaicavor

Descarregar sentència [pdf 51kb]