Nou edifici judicial de Mollet està prevista el proper 11 de novembre

Us informem que el nou edifici judicial de Mollet del Vallès té previst la seva posada en marxa el proper 11 de novembre, després de les primeres tasques de trasllat dels òrgans judicials.

Està previst fer el trasllat dels òrgans judicials de Mollet del Vallès i de les oficines del l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de manera esglaonada per tal de dur a terme, alhora, els treballs per instal·lar el mobiliari i els sistemes informàtics.

El nou edifici judicial està situat carrer de les Llevadores, número 6 de Mollet del Vallès. Té una superfície construïda de 2.800 m2 de superfície en dues plantes: planta baixa (1.408 m2) i planta primera (1.391 m2). En total, els jutjats de Mollet guanyaran uns 700 m2 d'espai respecte de les dependències actuals.

Les oficines de l 'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers es situen, fàcilment localitzables, a la planta baixa, just desprès d'entrar.

El nou edifici permetrà agrupar en un mateix espai els jutjats i el Registre Civil, que actualment estan ubicats en diferents punts de la ciutat.

Can Fàbregas disposa d'uns espais més amplis i diàfans que milloraran la confortabilitat i la seguretat dels professionals i dels ciutadans, amb circuits diferenciats per protegir les víctimes i els testimonis. Tot l'edifici serà accessible per a persones amb mobilitat reduïda.

El partit judicial de Mollet del Vallès presta servei a una població de més de 106.000 habitants de set municipis del Vallès Oriental.

Granollers, 10 d'octubre de 2019

Ramon Ignasi Palau, Diputat Responsable de Comunicació