Conveni de creació del servei d'intermediació en deutes de l'habitatge a Mollet

El nostre Col•legi signa amb l'Ajuntament de Mollet del Vallès el conveni de creació del servei d'intermediació en deutes de l'habitatge (SIDH)

Us informem que el nostre Degà ha signat amb l'Ajuntament de Mollet del Vallès un conveni en virtut del qual es crea el servei d'intermediació en deutes de l'habitatge (SIDH). Aquest servei s'adreça a les persones que no poden fer front al pagament de la seva hipoteca, a les quals se'ls oferirà informació, assessorament jurídic i intermediació amb les entitats financeres. S'hi poden adreçar les persones que no puguin afrontar els propers pagaments de les quotes, que tinguin quotes impagades o que hagin estat demandades. També s'hi poden adreçar persones avaladores en situació d'impagament.

Com bé sabeu, des de fa més de dos anys, el nostre Col•legi ha anat formalitzant amb diferents ajuntaments de la nostra comarca convenis per a la prestació del servei d'assessorament en les oficines d'intermediació hipotecària que s'han creat. En aquest sentit, el nostre Degà ha declarat que "som pioners a l'Estat en aquest tema, ja que des del primer moment hem cregut que calia liderar des de la vessant jurídica la defensa dels ciutadans".

El SIDH de Mollet serà el primer que es posa en marxa amb la col•laboració de la Diputació de Barcelona i serà prestat des de l'Oficina Local d'Habitatge de l'Ajuntament de Mollet del Vallès per un advocat del nostre Col•legi.

Atentament,
Ramon Ignasi Palau, Comissió de Comunicació