Nova base de dades online de la Biblioteca: Innovative Worker

La Biblioteca del Col·legi d'Advocas de Granollers incorpora la bases de dades Innovative Worker de Global Economist & Jurist, amb l'objectiu de millorar i complementar els recursos online que ofereix per la pàgina web col·legial.

Què ofereix?

• Casos Reals
• Jurisprudència
• Legislació
• Formularis
• E- Biblioteca (Llibres, Revistes Economist & Jurist, Immoble, Fiscal i Laboral al Dia, Ajuntament XXI)
• Resolucions
• 9 Calculadores
• Subscripció al butlletí de notícies de Economist & Jurist

Presentació de la bases de dades [PDF]

Innovative Worker és una eina versió institucional de l'editorial Global Economist Jurist, que compta aproximadament amb 7.000 Casos reals, expedients judicials i extrajudicials, amb tota la seva documentació original (Demanda, contestació, prova, sentència, incidents processals del procediment, etc.).

Aquests casos procedeixen de despatxos, i permeten seguir tot l'itinerari d'un assumpte i saber que ocorrerà, visualitzant tot el trasllat judicial i interrelacionant-lo amb la legislació, jurisprudència, doctrina i bibliografia.

Accediu a la Zona Privada > Intranet de la Biblioteca  > Bases de dades Innovative Worker