Nova coedició de la Biblioteca: Jurisdicció voluntària.

La Biblioteca del Col·legi, posa a la disposició dels seus col·legiats una coedició entre ICAVOR i l'editorial Colex de l'obra: "Jurisdicción voluntaria paso a paso: Guía práctica sobre todos los expedientes recogidos en la Ley 15/2015, de 2 de julio".  305 pàgines (inclou 41 formularis).

Preu: 9€ IVA inclòs - Promoció disponible fins a fi d'existències.

Descarregar sumari [PDF 430 kb]

Els llibres reservats es podran passar a recollir a partir del 8 de febrer a la seu del Col·legi del carrer Llevant núm. 2.

Exemplars exhaurits!