Promoció llibre: Reforma civil y Procesal de Apoyo a personas con discapacidad. Paso a Paso

La Biblioteca ICAVOR ofereix en exclusiva als seus col·legiats i col·legiades, la monografia amb el títol: Reforma civil y Procesal de Apoyo a personas con discapacidad. Paso a Paso. Gràcies a l'acord de coedició amb l'editorial Colex.

Reserva el teu exemplar: Reforma civil y procesal de apoyo a personas con discapacidad. Todas las claves de la reforma efectuada en el Código civil por la Ley 8/2021, de junio (Incluye formularios). 145 p.  Preu 10€ IVA inclòs.  (PVP 19€)

Accediu al sumari https://www.icavor.cat/docs/biblioteca/reforma-civil-procesal-apoyo-personas-con-discapacidad.pdf

Formulari de Reserva: