Organització del fons de la Biblioteca

El fons bibliogràfic de la biblioteca està especialitzat en dret amb la finalitat de cobrir les necessitats professionals dels nostres col•legiats.

Es tracta d’un fons actualitzat en diferents suports: llibres, Publicacions periòdiques, dvd, bases de dades online, etc.

Actualment la biblioteca disposa d’uns 4.000 exemplars monografics, 15 bases de dades i 12 publicacions en sèrie.

El fons bibliogràfic s’organitza segons la Classificació Decimal Universal (CDU)
El fons és de lliure accés per a col•legiats de Granollers o persones autoritzades a les diferents seus:

Catàleg

Al catàleg podeu realitzar cerques per fons per autor, títol, matèria, text lliure, etc. Actualment estem en fase de creació d’un nou catàleg amb amplis serveis d’informació. Accediu al catàleg.

Bases de dades

La biblioteca disposa de diverses bases de dades  jurídiques de jurisprudència, legislació, formularis, doctrina i bibliografia.

Aquestes es poden consultar a les diverses biblioteques del Col·legi.  També es disposa de bases de dades consultables per la web, mitjançant la Intranet de la biblioteca [cal accedir-hi amb les dades d'accés del col·legiat].