Edició especial de Memento Práctico Ejercicio Profesional de la Abogacía 2018

L'ICAVOR amb la col·laboració de l'editorial Lefebvre El Derecho posa a la vostra disposició l'obra "Memento Práctico Ejercicio Profesional de la Abogacía 2018", a un preu especial per a col·legiats de 28 euros amb l'IVA inclòs (el cost sense promoció és de 70€).

Disposeu fins el dia 27 d'octubre per realitzar la vostra reserva

1.150 pagines aprox.
L'obra aborda l'estudi de les principals àrees del dret: civil, mercantil, penal, administratiu, laboral i processal.

Sumari

Plan general
CAPÍTULO I. Ejercicio de la profesión de abogado
CAPÍTULO II. Derecho Procesal
CAPÍTULO III. Derecho Civil
CAPÍTULO IV. Derecho Mercantil
CAPÍTULO V. Derecho Penal
CAPÍTULO VI. Contencioso y proceso contencioso-administrativo
CAPÍTULO VII. Laboral y proceso laboral
Tabla Alfabética
Índice Analítico

Els exemplars encara no estan disponibles, quan tinguem els exemplars us ho comunicarem per correu electrònic (aprox. a mitjans de novembre) . La recollida es farà a la seu del carrer Llevant núm. 2

Els exemplars reservats amb el present formulari seran carregats en compte bancari en el moment de fer la reserva.

Fes la teva inscripció