Serveis online

Biblioteca digital  està formada per tots aquells serveis, documents, informacions i recursos s'ofereixen des de la pàgina web de la biblioteca del Col·legi d'Advocats de Granollers.

Els serveis s'organitzen segons l'accés, aquest pot ser obert o restringit per col·legiats mitjançant la intranet de la biblioteca als col·legiats del Col·legi d'Advocats de Granollers.

Avantatges de la biblioteca digital o virtual (oberta les 24 hores els 365 dies de l'any)

· Immediatesa
· Actualitat
· Deslocalització

Serveis  i recursos disponibles: legislació, jurisprudència, doctrina, formularis, recursos, servei de tramesa de documents, referència, bases de dades, etc.

>>Accediu al catàleg de la Biblioteca

>>Accés a bases de dades online (Accés restringit)