Serveis presencials

Serveis presencials són els es poden realitzar a les diverses biblioteques del Col·legi amb el suport del Bibliotecari

Informació bibliogràfica

El servei és permanent, i està atès pel bibliotecari. Aquest ofereix:

Orientació al usuaris sobre el funcionament de la biblioteca, dels serveis que ofereix.
Orientació sobre el fons bibliogràfic
Assessorament en la localització d'informació
Assistència en l'ús de les diverses bases de dades i programes informàtics disponibles a la biblioteca.

Consulta a sala

Tot el fons bibliogràfic de la biblioteca és de lliure accés, excepte els cd's. Aquests s'hauran de demanar al bibliotecari.

Préstec

Podreu treure documents en préstec a la biblioteca de Granollers i de Mollet del Vallès.

Podran ser beneficiaris del servei de préstec tant els col•legiats com els estudiants de l'escola de Pràctica Jurídica "Joan Matia Xiol i Gasset". [vegeu Reglament General de la Biblioteca i Reglament del Préstec]

L'horari de préstec i de retorn dels documents el podeu fer al llarg de totes les hores d'obertura. [Vegeu horari de Granollers i el de Mollet del Vallès]

El nombre de documents que podeu tenir simultàniament en préstec són dos.
El termini màxim del préstec de documents és de 7 dies. Els préstecs es poden renovar fins a dues vegades, amb les mateixes condicions, si no han estat sol•licitats per un altre usuari.

Tots els documents són susceptibles de préstec, sinó s'especifica el contrari.

Servei de reprografia

Servei de desiderata

Tots els usuaris de la Biblioteca poden proposar o suggerir l'adquisició de monografies, revistes i bases de dades.

Formació d'usuaris

El servei de formació d'usuaris permet aprofundir en el coneixement dels serveis i dels recursos de la Biblioteca. Aquest és un servei que el podrà dissenyar l'usuari a la seva mida, depenent dels seus interessos i necessitats.