Nova Guia de mesures bàsiques en ciberseguretat per a col·legiats ICAVOR

La Comissió de Tecnologia del Col·legi d'Advocats de Granollers, posa a la vostra disposició una "Guia de Mesures Bàsiques en Ciberseguretat" que ha elaborat per a tots els nivells d'usuaris.

NOVA edició octubre 2023!

L'objectiu d'aquesta guia és prevenir i ajudar als col·legiats de possibles incidències relacionades amb la ciberseguretat identificant riscos, recomanant pràctiques idònies, conceptes de seguretat, directius, accions, etc., i protegir l'activitat professional de l'advocat, així com ajudar amb l'ús d'eines tecnològiques. La guia s'anirà actualitzant, adaptant als canvis i novetats en aquest camp.

Esperem que us sigui d'utilitat.

Descarregar document [pdf 646 kb]