Servei d'adaptació administrativa a la LOPD

El Col•legi posa a disposició dels col•legiats interessats un servei d'adaptació administrativa a la LOPD:

Els advocats es troben afectats pel marc legal en matèria de protecció de dades, degut al tractament que realitzen per a la prestació dels serveis judicials.

Per exemple: clients, col•laboradors, proveïdors, treballadors, persones de contacte, etc.

Els advocats tracten dades de considerades nivell alt. I, per tant, les mesures de seguretat que han d'implementar són més exigents.

Des del Col•legi t'oferim assessorament per a l'adaptació de la LOPD i al seu Reglament:

• Models d'inscripció dels fitxers a l'Agència de Protecció de Dades
• Clàusules informatives tipus
• Avisos legals per als llocs web
• Contractes amb els encarregats del tractament
• Document de seguretat tipus

El preu és de 145 € + IVA

El servei i cost es valora per persona física o jurídica.

Us recordem que aquest servei només cobreix parcialment el marc administratiu. Quedaria pendent la part d'auditoria de seguretat: revisió de les instal•lacions, llocs de treball, i equipament tecnològic (disponible, si s'escau, en una segona fase personalitzada).

Així doncs, per iniciar el servei és necessari que respongui el següent qüestionari:

El servei d'apatació a la LOPD de moment no té caducitat, es mantindrà informació a la web d'icavor.

Podeu ampliar informació a la web o posar-vos en contacte amb el col•legi (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).

Informació relacionada: Per què un advocat necessita adaptar-se a la Llei i Reglament de Protecció de Dades?