Convocatòria 6 places pel servei d'intermediació deute habitatge (SIDH) de St. Celoni, Mollet, Caldes, Cardedeu, Granollers i Consell Comarcal

Comunicació per a la convocatòria de 6 places per cobrir el servei d'intermediació deute habitatge (SIDH) als Ajuntament de Sant Celoni, Mollet del Vallés, Caldes de Montbui, Cardedeu, Granollers i Consell Comarcal.

 

 

La Junta de Govern, amb data 8 d'octubre de 2021, ha resolt:

Convocar sis places per atendre el Servei d'Intermediació Deute Habitatge (SIDH): una a Sant Celoni, una a Mollet de Vallés, una a Caldes de Montbui, una a Cardedeu, una a Granollers i una al Consell Comarcal, en el període comprès entre els mesos de Gener 2022 a desembre 2023 (Bi-anual).

La plaça queda condicionada a l'aprovació de la subvenció de l'entitat pública atorgant.

La persona seleccionada haurà d'assistir a un curs de preparació per la gestió del Servei.

REQUISITS:

  1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees, essent una civil.
  2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
  3. No estar inscrit en altre Servei d'Intermediació Deute Habitatge.
  4. Estar al corrent de les càrregues col•legials i no tenir expedients disciplinaris oberts.
  5. Acreditar disposar de pòlissa de RC. ( Aportar darrer rebut).
  6. Acreditar estar donat d'alta a la Seguretat Social en el règim especial de treball autònom (RETA) o com a treballador/a autònom/a donat/da d'alta a la Mutua de Previsió Social (Aportar darrer rebut).
  7. Acreditar experiència en l'àmbit de l'assistència jurídica gratuïta i en matèria d'habitatge.
  8. Els lletrats i les lletrades seleccionades hauran d'assistir a les formacions relacionades amb els objectius del servei que siguin organitzades tant per Ofideute, com per la Diputació de Barcelona, o conjuntament. El temps d'assistència a aquestes formacions, podrà ser compensat amb l'equivalent en hores tant de gestió com d'atenció al SIDH, sempre i quan l'advocat/da comuniqui prèviament a la persona referent del SAC quin o quins dies no assistirà al servei, perquè ho compensa amb hores de formació.
  9. Els lletrats i les lletrades seleccionades hauran d'atendre i actuar en la llengua que esculli el ciutadà que accedeixi al SIDH, d'entre les dues llengües oficials a Catalunya.
  10. Presentar les instàncies fins a les 14:00 hores del dia 9 de novembre de 2021 amb indicació voluntat de concórrer plaça esmentada i amb la documentació justificativa dels requisits anteriors per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
  11. El dia 11 de novembre del 2021 a les 16:00 hores a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici
  12. Els candidats/tes escollits seran informats personalment.
  13. En funció de les necessitats del servei i seguint indicacions de la Diputació, potser que les hores assignades puguin variar a l'alça o a la baixa, segons s'estimi convenient.

FUNCIONS:

Aquest Servei s'adreça a les persones que no poden fer front al pagament de la hipoteca o que preveuen que no ho podran fer.

El lletrat ha d'informar, assessorar i mitjançar amb les entitats financeres pel manteniment de l'habitatge per part de la persona propietària i el seu nucli familiar.

HORARIS:

Mollet del Vallès: Dilluns de 8:00h a 13:00h, dimecres i dijous de 15:00h a 18:00h
Granollers: Divendres de 8:00h a 15:00h i un altre dia pendent de designar**
Sant Celoni: Dijous de 17:00h a 19:00h i Divendres de 9:00h a 14:00h
Caldes de Montbui: 3 Divendres de 10:00h a 14:00h (dos divendres en la primera quinzena i l'altre a la darrera setmana)
Cardedeu: Dilluns de 10:00h a 13:00h (Quinzenal)
Consell Comarcal: Dilluns de 9:00h a 14:00h i Dimecres de 15:00h a 19:00h.

CONDICIONS ECONÒMIQUES:

El preu hora de prestació de servei és 37,5€ bruts.

Cada final de trimestre el lletrat realitzarà Certificat i Memòria Justificativa, segons model vigent, corresponent a les hores prestades de servei a ICAVOR, una vegada DIBA ens aboni l'import es liquidarà la factura al lletrat.

El lletrat/lletrada elaborarà una Memòria Justificativa de l'Activitat i una Memòria Econòmica en un termini com a màxim de 2 mesos, comptadors des de la finalització Servei.

COMISSIO DEL TORN D'OFICI
Sra. Dolors Salazar