Comissió de Relacions amb l'Administració de Justícia
- Darrera actualització el 11 Juny 2025
- Vist: 39
La Comissió de Relacions amb l'Administració de Justícia posa a disposició de l'advocacia diversos protocols, criteris unificats, informacions de funcionament judicial i comunicacions institucionals. Aquesta documentació facilita l'exercici professional i la relació amb els òrgans judicials, i es pot consultar íntegrament a través del web del CICAC.
Per tal de facilitar l'exercici de la professió, podeu accedir a la següent documentació i protocols disponibles al web del CICAC:
- Documentació i Protocols Disponibles
- Criteris d'unificació judicial
- Criteris d'unificació relatius a la Llei orgànica 1/2025, de 2 de gener
- Altres criteris d'unificació acordats per l'Audiència Provincial de Barcelona
- Protocols de funcionament judicial
- Protocol de criteris orientatius sobre la suspensió d'actes judicials per coincidència d'assenyalaments o altres causes justificades
- Protocol d'execució de les diligències de llançament
- Accés i relació amb centres i serveis
- Visites a centres penitenciaris amb ordinadors portàtils
- Servei de cita prèvia per a apoderaments apud acta
- Presentació telemàtica d'escrits judicials
- Informació sobre el funcionament de Noticat
- Bones pràctiques professionals
- Recomanacions sobre la redacció d'escrits, informes orals i actuacions judicials
- Informació sobre el funcionament dels òrgans judicials
- Comunicacions i informes rellevants
- Comunicacions emeses pel TSJC
- Informe de la Càtedra UAB-CICAC 2015
+ Accés a la documentació [Accés a la web del CICAC]
Tota aquesta informació està pensada per oferir eines útils i criteris clars que contribueixin a una pràctica professional més àgil, segura i coordinada.