ICAVOR - Il·lustre Col·legi d'Advocats del Vallès Oriental

justicia-electronica-1200-628

Activació de Lexnet per a notificar a Advocats en òrgans de la jurisdicció penal

 

Us informem que els pròxims dies es procedirà a activar, a les Seccions d'Instrucció dels Tribunals d'Instància, a les Seccions de Violència sobre la dona dels Tribunals d'Instància, i a les Seccions Penals dels Tribunals d'Instància, la funcionalitat de LexNET que permetrà a aquests òrgans judicials notificar als advocats les resolucions dictades en els procediments en que intervenen.

 

Llegeix més...

  • Escrit per Enric Mestre
  • Vist: 61
abogacia-portal

El CGAE convoca eleccions a conselleres i consellers electius

El president del Consell General de l'Advocacia Espanyola, Salvador González, ha convocat eleccions per cobrir deu places de conselleres i consellers electius entre advocats i advocades amb més de 15 anys d'exercici professional, d'acord amb l'Estatut General de l'Advocacia.

Llegeix més...

  • Escrit per Enric Mestre
  • Vist: 106
dia-europeu-mediacio.png 2126738954

Dia europeu de la mediació: Reivindicar el diàleg per a la resolució de conflictes

 

Amb motiu de la celebració del Dia Europeu de la Mediació, des de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers, ens unim a la comunitat jurídica i social per reivindicar el diàleg com a l'eina més eficaç per a la resolució de conflictes.

Volem destacar que, la gestió de les controvèrsies a traves del mutu acord no és nomes una alternativa, sinó una responsabilitat compartida que enforteix la nostra convivència.

Portem uns mesos ja, que, amb la implantació de la nova Llei 1/2025, la mediació ha deixat de ser una opció secundaria en el nostre país, ja que amb la posada en marxa dels mitjans adequats de solució de conflictes (MASC), hem donat un pas de gegant cap a un model de justícia més àgil, més econòmic i més humà.

Des del Col·legi d'advocats de Granollers, seguim apostant per la formació, la divulgació i la practica de la mediació i altres MASC. Creiem, fermament, que un conflicte ben gestionat és una oportunitat de creixement, no només una disputa legal.

"La mediació no busca que ningú guanyi o perdi, sinó que ambdues parts, trobin una solució que respecti els seus interessos i preservi la seva dignitat"

Des de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers estem compromesos amb la mediació i diferents MASC, i oferim als ciutadans, un Servei d'Orientació en mètodes adequats de solució de conflictes, on, els que tinguin algun tipus de conflicte o disputa, poden adreçar-se, per obtenir informació de forma totalment gratuïta.

Comissió de Mediació i ADR

  • Escrit per Enric Mestre
  • Vist: 119
dia-europeu-mediacio.png 2126738954

Dia europeu de la mediació. Jornada de portes obertes als MASC

El 21 de gener, coincidint amb el Dia Internacional de la Mediació, el Col·legi d'Advocats de Granollers ha organitzat una Jornada de Portes Obertes sobre Mediació. Durant aquest esdeveniment, es proporcionaran sessions informatives gratuïtes a tots aquells ciutadans i ciutadanes interessats en aquesta via alternativa de resolució de conflictes, amb l'objectiu de donar a conèixer millor el servei que el Col·legi ja ofereix.

 

Llegeix més...

  • Escrit per Enric Mestre
  • Vist: 130
nou-edifici-judicial-mollet

Avís: L'oficina de Mollet romandrà tancada el 22 de gener per festa local.

Us informem que, amb motiu de la festa local, l'oficina del Col·legi d'Advocats de Mollet del Vallès romandrà tancada el proper 22 de gener.

  • Escrit per Enric Mestre
  • Vist: 97

Subcategories

logo transparentnegatiu 150
IL·LUSTRE COL·LEGI D´ADVOCATS GRANOLLERS Partits judicials de Granollers i Mollet del Vallès.
Carrer Llevant núm. 2,  08402 Granollers
Tel. 93 879 26 03 Fax 93 879 14 38 E-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. CIF: Q0863004H